Semnat,

Semnat,
Scufita Galbena

09 noiembrie 2009

Tocanita de cartofi cu cubulete de salam si carnat

In ultima vreme nu prea am mai avut timp de scris pe blog pentru ca s-a largit foarte mult aria mea de preocupari, printre care si descoperirea pasiunii pentru gastronomie. Nu voi incepe sa scriu retete, sau sa descriu diferite procedee culinare din modestie :P Nu consier ca am ajuns la o performanta care sa imi permita sa dau sfaturi, insa pot oferi informatii privitoare la gatit daca sunt persoane si mai nestiutoare decat mine. Acestea sunt imaginile capturate in timp ce faceam tocanita de cartofi. Vizionare placuta, si daca v-am inspirat si aveti timp, pofta buna!
Nu am pus boia deloc pentru ca nu este sanatoasa si mai bine prefer culoarea asta, iar gustul e acelasi datorita bucatilor de ardei. Nu obisnuiesc sa-mi fac rau cu mana mea!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu