Semnat,

Semnat,
Scufita Galbena

31 octombrie 2008

POEZIE DE DRUM...




E noapte, ba nu, e dimineata devreme...
Si-i ceata, si-i fum.
Ma grabesc printre dealuri...
Inca un nor de ceata.

Motoare turate incearca sa urce
Alearga spre soare.
Inca un sarpe de ceata
Si-i intuneric, e bezna.

Dar ce vad? E un leu...
Ba nu, e o camila
Ba nu, e o vaca.
Sunt multe, e o ciurda.

Uite!... e lumina.
Si-i soare… E soarele
Spre care alerg cu 4000
De turatii pe minut.

Printre dealuri alerg si tot urc
Ce aproape-s de el, de soare
Spre el ma indrept bucuroasa
Dar nu…offf, dealul e gata!

Cobor, cobor, din nou…
Ce departe-s de soare iar.
Vreau sa ajung, mai e si ulei
Mai am si benzina. Mai sunt.

Din drumul catre soare mai e inca muuult
Un nou deal apare in fata, il urc.
Poate-acum am sa ajung spre soare
Dar, iata!..E o carare…

Un om vrea sa ia ocazie
Si-mi face cu mana
Si-l doare un umar
Si-l doare, il doare tare

Mi-e mila de el, mi-e mila de umar
Sa il iau, nu stiu… Mi-e mila sa-l las,
Ca pe aici e frig si…il doare un umar…
Nu pot, nu pot sa-l iau

Caci trebuie sa ajung la soare pe drum
Iar el vrea sa zboare.
Nu stiu, …as lua-o pe carare,
Dar, nu! Mai bine il las sa zboare…

Alunec spre soare, alunec
Si-I ceata, si-i soare, departe…
Uite! O alta masina vine in spate.
Il ia, il ia si incep sa zboare.

Sa zboare direct catre soare
Eu trebuie sa merg pe drum
Nu pot sa zbor, iar ea vrea sa zboare!
Eu merg tot pe drum, nu pe carare

Si mai continua…

Ce ti-i si viata asta…
Un drum infinit ce te minte
Ca de-l cobori si de-l urci
Intr-o zi ai s-ajungi si la soare!

Dar merita sa te lasi mintit
Nu pentru ca ai ajunge vreodata la soare
Ci pentru frumusetea drumului,
Pentru urcusurile si coborasurile
Traite in drum spre soare.

Conditia e ca din cand in cand
Sa te opresti, sa respiri,
Sa privesti in urma sa vezi
Ce ai parcurs.

Sa te uiti apoi in jur si in fata
Sa privesti uimit frumusetea intortocherii drumului
Si sa poti sa zici:
Ahh, dar ce mai viata!
Cat de lung a fost drumul pana aici…

Semnat...de data asta nu-i chiar in stil Bacovia, deci nu mai e Bacovria Jr.
Si totusi... Sunt tot eu, Scufita Leoaica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu