Semnat,

Semnat,
Scufita Galbena

15 martie 2012

Stilou , pix si creion mecanic Cerruti 1881 la super pret

Tocmai mi-a sosit comanda!...Ce "tocmai"? De vreo cateva ore, dar inca ma mai minunez de produsele comandate. Le tot incerc, "imi place de mooooor" ce mi-am comandat! Au venit prin curier trei cutiute magice, impachetate intr-o pungulita care nu se poate dezlipi, doar rupe...deci sunt prima care atinge minunatia! Cuvintele sunt de prisos...ma incearca tot felul de trairi de la incantare, uimire pentru un lucru realizat cu atata migala absolut perfect atat ca design cat si ca functionalitate.
Incep sa scriu...Senzational! Scriu cu o placere incredibila...parca
prin intermediul stiloului sufletul vibreaza si trupul realizeaza o legatura cu hartia pe care se aseaza bland, dar hotarat creatia! Cele 3 piese comandate: stilou, pix si creion mecanic (credeti ca m-am oprit la stilou?! si bine am facut ca le-am comandat toate 3 ca altfel, acum ca am simtit stiloul, am simtit calitatea sigur intram iar pe site-ul http://idealgifts.ro/ si le comandam si pe celelalte) sunt extraordinare, mi se potrivesc, reflecta personalitatea mea...imi intregesc imaginea! Intrati pe site si vedeti...preturile sunt mult mai mici decat in magazine...si puteti vedea toate produsele in tihna...aveti explicatii fara sa fiti grabiti sau bruscati ...si un pret extraordinar....doar jumatate cat cel din magazine! http://idealgifts.ro/
Sunteti cei mai tari! Calitate si profesionalism gasiti la http://idealgifts.ro/ :*

3 comentarii:

  1. Buna, sa le stapanesti sanatoasa... Fiecare are cutia lui? sau au venit toate impreuna intr-o singura cutie? Presupun ca sunt originale, finisajele sunt ok? In cat timp ti-a venit comanda? Mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Fiecare are cutia lui. Au ajuns in 4 zile. Da, sunt originale! Pai e distribuitor autorizat pt aceste brand-uri!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce scenariu! felicitari pentru imaginatie :)

    RăspundețiȘtergere