Semnat,

Semnat,
Scufita Galbena

06 august 2009

"Cine este goanga?"

Poezii scrise pe vremuri, in liceu, cand ironizam cu alte colege de camera (24) "goangele" care ne vizitau pe la camin. Cine stie din ce era format grupul "goangelor", o rog sa lase un comentariu, ca nu pot sa scriu asa ceva intr-o postare :)) :P
In general toate fetele care au terminat Pedagogicul stiu despre ce vorba, indiferent de perioada in care au studiat cu gandurile in alta parte (la goange). Eu insa, am fost o "libelula" care invatam cu mintea limpede (nu degeaba eram prima din clasa).
Expresiile scrise ingrosat sunt preluate din melodii din topul acelor timpuri, mentionez ca aceasta poezie a fost scrisa in grup ...sau pe echipe.


Cine este goanga? sau Sejur langa pestera
-poezie super simbolista-

Ce-ar fi viata noastra
Daca goange nu ar fi
Jur ca te filez
Cu adevarat

Costumul tau frumos...
Cravata nu-ti sta bine
Cureaua ta albastra
Nu se asorteaza cu tine

In pestera te-am gasit,
Tu esti mult dorit
Printre goange si lilieci
Soparle si "Doi melci"

La soare te-am adus
Blana ti-am uscat-o
Mancarea mi-ai mancat-o
"Si n-avem bani" de-ntors

Deci eu cu mine, tu cu tine,
Traim si o ducem bine
La gura pesterii, intunecoasa
Ne iubim si nu avem masa!

Din pestera te-am adus
Aveai blana ca un urs,
Ai iesit din hibernare
Ca sa-mi ceri mancare.

Autoare: M. R. M. , R. A. D. , B. V. M. , S. R. E. , H. I.


2 comentarii:

  1. vaiii ce tare e poezia...normal!doar imi amintesc de ea de cand eram la liceu...vechea camera 24...si m-ai mai trecut si in fruntea listei:P ms ms esti o scumpa..bafta in continuare cu blogul;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu...ar trebui sa specificam ca goangele nu sunt gandacii, sa nu creada lumea ca aveam insecte prin camin. Urmatoarea care lasa comentariu da dea definitia pt goange si pt libelule pls!!! ;)

    RăspundețiȘtergere