Semnat,

Semnat,
Scufita Galbena

11 martie 2011

Tigara nefumatorului

Am gatit ceva...sper sa fie comestibil. Daca patesc ceva sa stiti ca a fost de la mancare, nu de la medicamente :))

Mi-am mai revenit putin, putin si mi-a revenit si cheful de glume.
Saptamana asta am facut experimente pe mine, am combinat vreo 3 feluri de medicamente care aveau in compozitie Ibuprofen 400 pentru ca nu imi trecea durerea cu nici unul din ele. Acum mi s-a terminat Nurofenul si trec iar pe Ibalgin.
Si daca am experimentat medicamente, m-am gandit sa experimentez si ceva mancare. Inca nu i-am dat nume, dar pana la sfarsitul articolului o sa-i dau. Gata, stiu: "Tigara nefumatorului" :)) (Sa nu va asteptati sa aiba forma de tigara!)
Cred ca cel mai mult o sa placa celor care suporta fumul de tigara dar sunt nefumatori...a si fumatorilor. Stiati ca vinetele contin nicotina?

Ingrediente: (aproximativ)
50 gr. vinete tocate marunt
75 gr. ceapa taiata marunt
200 gr. ciuperci feliate (la borcan eventual)
Se prajesc/calesc in foarte putin ulei (o sa lase ciupercile foarte mult suc pe care ar fi bine sa il indepartati)
100-150 gr. de telemea se pune taiata felii la sfarsit sa se topeasca putin, sau se poate razui peste ciuperci cand sunt gata. Se condimenteaza dupa gust
Are un gust foarte usor amarui; ...vinetele! Daca riscati, pofta buna! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu