Semnat,

Semnat,
Scufita Galbena

24 iunie 2010

Mossano - Indianotech (Official Video EXCLUSIV on KissTV)

Ultimele melodii postate sunt numai bune de ascultat vara la tara cand spal masina incinsa de soare, de pe care se evapora in cateva secunde apa cu efect de aburi in timp ce ma bronzez. Dar ce pacat ca inca nu s-a terminat sesiunea...si ca nu-i vreme frumoasa. Deci nu-mi ramane decat sa imi termin ultimul proiect pentru master ca sa pot spune stop-sesiune, start-vacanta. :|

Un comentariu:

  1. Ar trebui sa postezi mai des... e unul dintre putinele bloguri care imi plac. Apropo, scuze,am promis ca in clipa cand o sa-mi schimb blogul o sa te anunt, dar nu am facut-o pentru ca nu eram decis daca ma tin de el sau nu. Dar acum a dat blogareala din nou in mine, am timp :D.

    RăspundețiȘtergere