Semnat,

Semnat,
Scufita Galbena

17 mai 2010

Fii calm bugetare =partea a II-a=

Scriam in urma cu multa vreme:
Un barbat cu un bebelus in carucior care plangea foarte tare. Barbatul incepe sa spuna din ce in ce mai tare in timp ce legana copilul:
-Fii calm, Ioane, fii calm!
Un trecator se opreste si ii spune:
-Domnule, nu te mai agita atat, ca baiatul, Ion, e mic si nu intelege ca tu ii zici sa fie calm!
Barbatul raspunde:
-Nu il cheama Ion! Eu sunt Ion!

Deci fii calm bugetare, fii calm! Chiar daca primesti in luna cadourilor cu 15,5 procente mai putin la salariu... Continuarea bancului cu bugetarul o scrieti voi la comentarii.

In aceste conditii singura speranta ar fi daca as reusi sa vorbesc cu... Mos Craciun! ;)

Ei bine, gluma serioasa s-a ingrosat si mai tare, si in loc de -15% primim -25% si mergem si la serviciu pe deasupra, ca asta nu-i concediu fara salar! Cu Mos Craciun n-am reusit sa vorbesc, adica am vorbit, am uitat, dar mi-a fost rusine de fata cu toata lumea sa ii zic ca imi doresc cei 15 % inapoi, iar despre cei 25% nici in cele mai urate "cosmare" nu am prevazut nimic... Asa ca legat de gluma cu Ion nu-mi ramane decat sa adaug ca avem nevoie urgenta si de un cantec de leagan...si de cineva care sa ne si legene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu