Semnat,

Semnat,
Scufita Galbena

21 septembrie 2009

Discutie...sau inca o culme....

Initial nu credeam ca o sa scriu despre asta pe blog, pentru ca blogul meu nu pentru asta a fost creat, dar NU SE MAI POATE...
Stateam de vorba cu cineva despre salarii, sporuri, vechime si alte chestii de astea. Mai in gluma mai in serios in centrul discutiei ajunge subiectul: criza economica si de fapt sporurile. Il intreb cum e la noul patron care l-a angajat (ca sofer)...cat castiga, daca ii place si imi zice ca e relativ ok...nu se plange, are vreo 1500 lei si doar profesionala. Nu am nimic cu cei care isi aleg o meserie, fac S.A.M. si se multumesc cu asta. Bravo lor! Inseamna ca au stiut de la inceput ca asta vor, indragesc ceea ce fac si le este suficient...si au si motive sa nu insire atatea diplome...si va amintiti ce spunea Creanga in "Amintiri din copilarie" despre insiratul atator scoli...
Ideea e ca m-a luat gura pe dinainte...si m-am gandit sa ma plang: dupa facultate, 3 ani experienta...grade, etc...daca se scad si sporurile imediat ajung la salariul minim. Sincer cred ca doar vocatia, daruirea si implinirea sufleteasca ne fac sa ramanem in sistem. Si cel mai interesant e ca mi-a raspuns ironic, ca fiecare suntem platiti dupa cata scoala am facut! :)) :P Ha ha ha... ce gluma buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu