Semnat,

Semnat,
Scufita Galbena

30 iunie 2009

Trei mari evenimente

Cele 3 mari evenimente importante de saptamana trecuta sunt: MJ a murit, Meme s-a impacat cu Lazarus si al treilea; un amic bun de al meu si-a luat toate examenele si a intrat in licenta (mare minune) (stie el care e) .... :))

cele 3 mari evenimente ale saptamanii viitoare(nu am legaturi cu Mama Omida, dar cred ca o sa le ghicesc), vor fi: amicul asta si-a luat licenta, Meme s-a certat in direct din nou la OTV cu Lazarus si s-a impacat iar ....tot cu el, ca doar nu cu Diaconescu :)) ...si in numele lui MJ s-a hotarat lansarea unui nou album postum, sau ...nu?
:))

2 comentarii:

  1. toata lumea a scris despre MJ, ziarele numai de asta vorbesc si pe la televizor din cand in cand e ceva de MJ... Dumneu sa`l ierte !

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre MJ am scris si eu. Iar de Meme si Lazarus... am mai spus, traim intr-o societate gen "Tanar si Nelinistit", adica fiecare se cearta cu fiecare, au conflicte inchipuite, se combina intre ei etc. Doar ca cei din "Y&R" se deosebesc prin calitate, pe cand la noi e doar un circ. Stii vorba aia: paine si circ. Da' cum paine nu prea vedem au zis sa ne dea supradoze de circ ca poate ne saturam.

    RăspundețiȘtergere